The Service Innovator's Handbook
Justina Ovat
EPUB
ca. 2,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft
Beschreibung
Service-related businesses are enterprises that primarily offer intangible products or services to customers, rather than physical goods. These businesses focus on delivering various services to meet the needs of their clientele.
This book, "The Service Innovator's Handbook: 10 Service Enhancement Hacks for Service-Related Businesses," is a comprehensive guide crafted to empower small service-related businesses with actionable strategies to elevate their service standards.
In this book, we will explore innovative hacks that go beyond the conventional, helping you create memorable experiences for your customers and propel your business to new heights.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
hospitality, service, nonfiction, handbook, innovation, tourism, business