Sales & Marketing Alignment
Thomas Young, Karl E Becker
EPUB
ca. 10,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft
Beschreibung
In an evolving business world, previous sales and marketing practices no longer produce the outcomes they once did. The traditional model of siloed sales and marketing departments don't either. Companies who can't keep up risk falling behind.
In Sales and Marketing Alignment, Karl Becker and Thomas Young draw on over fifty years of combined experience to help companies unite their teams to drive results. With a series of actionable steps, you will learn to bring strategies, processes and people together to multiply your marketing reach and maximize your sales.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
sales and marketing leadership, business nonfiction, sales and marketing team, sales and marketing, business organization