Marketing (is not) driven by dummies
What SMART system integrators need to know to deliver effective marketing without wasting money
Laura Piaz, Emiliano Tomasoni
EPUB
15,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management
Beschreibung
When books present you with “The 5 Rules,” “The 3 Steps” or “The 12 Steps to Success,” you know damn well it’s all bullshit. The coaches behind the various million-dollar academies behind lead generation, reimbursement strategy or network marketing may do very well for themselves, but they won’t actually help you make any money. Yet how many are out there still insisting on using this bait?
Simply because — ever since we were simply strange fish with a desire to get out of the water — we seek the simplest solution to achieve a complex result.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie