Sharing Economy Platforms

A Casebook for Understanding Multiplayers in Sharing Economy Platforms

Ruizhi Yuan (Hrsg.), Martin J. Liu (Hrsg.)

PDF
ca. 117,69
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Nature Singapore img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

This book explores the sharing economy platforms of digitally-driven companies that bring economies of scale to bring consumers more choices. In China, digital platforms such as Pinduoduo and Meituan have pioneered a new sort of consumer economics. What's behind the rise of this new sort of economy? In this tightly argued book, Dr. Yuan and Prof. Liu explain what's driving the new economy, in a book of interest to marketing professionals, scholars, and economists.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Freedom online business
Markéta Fialová
Cover Digital nomad lifestyle
Markéta Fialová
Cover Digital nomad secret
Markéta Fialová
Cover LOYALNOMICS™
Kim D. Rozdeba
Cover Influencer marketing
Markéta Fialová
Cover The Attention Economy
Karen Nelson-Field

Kundenbewertungen

Schlagwörter

shared economy, marketing, platform economies, digital marketing, social media