China’s Publishing Industry in the Era of Big Data

Li Zhang, Nannan Liang, Jing Jie, et al.

PDF
ca. 117,69
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Singapore img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Kommunikationswissenschaft

Beschreibung

This book introduces China’s current publishing industry in the new era, especially when facing the big challenge from social media and technology transformation. Based on the calculation for the first time, the book and overall size of the content data of publications in China, the book presents 15 cases of Chinese publishers looking for opportunities to develop business, using the technology of big data and Internet. For global readers, it may help to build an overview on China's publishing industry and business innovation cases of media companies. 

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Work of Fiction
Christina Williams

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Data characteristics of the publishing industry, Content industry, Cross-media publishing, New media, Publishing technologies, Publishing reform, Intelligent publishing, Big data of the publishing industry, Data size of the publishing industry, Publishing integration