Student-teachers' identity construction and its connection with student-centered approaches:
a narrative study
Jahir Aguirre Morales, Bertha Ramos Holguín, Nancy María Torres Cepeda, et al.
EPUB
4,99 €
Amazon 4,99 €
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Editorial de la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia - UPTC
Schule und Lernen / Englisch
Beschreibung
This book shows the paths student-teachers embark on the construction of their identies within the frame of a student-centered approach perspective. Understanding teacher identity construction suggests perceiving a broad and socially-driven dimension. In such a way , humansare contextual, political, and culturally situated to continually make sense of their"selves" on a daily-basis. Delving into teacher identity construction issues is a relevant constituent for the contininual professional development of English language teachers.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
Lenguaje y lenguas, Lenguas y educación, Adquisición de segundo lenguaje