Customer Relationship Management In Agri-Business: A Case Of Agri-Business Retailers
Sajad Khurshid Khan, Jyoti Kachroo
EPUB
ca. 121,71 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Satish Serial Publishing House
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft
Beschreibung
This book is designed and written to throw some light on several of CRM and its impact on Agri-business ventures. The book provides empirical information about the need and importance of Customer relationship management in Agri-Business field. The main contents of the book are basically based on primary as well as secondary data and factual information from the various Agri-Business based case studies and will act as a ready reference for various policy planners/makers for betterment of the business ventures. The book has considerable importance for the students of agri-business management and scholars, who are interested and engaged in this area. The future policy implications have also been provided.
Weitere Titel in dieser Kategorie