img Leseprobe Leseprobe

How To Write A Good Advertisement

A Short Course in Copywriting

Victor O. Schwab

EPUB
1,99
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

VintReads img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Victor O. Schwab was one of the most famous direct marketing copywriters of all time. His work for Dale Carnegie’s "How to Win Friends and Influence People" made it a best-selling book in the 1930s. "How to Write a Good Advertisement" is in effect a short course in copywriting, wherein Schwab offers concise, specific and tested information on every phase of copywriting, including: 100 good headlines and why they work; What the Illustration should and should not do; 22 ways to hold the reader longer; 14 instructive split-run tests and more.

Weitere Titel von diesem Autor

Kundenbewertungen