Decode the Brands
Ren Qijiang
EPUB
ca. 5,07 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Gansu People's Publishing House
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft
Beschreibung
This book is a monograph about brand management. It introduced the idea, model and tool of brand management. It uses typical and new cases at home and abroad. Readers can get knowledge about the theory, tool and strategy of brand management during business operation. Focusing on powerful brand making, the book is divided into preface, growth, maintenance and practice, covering brand location, brand design system, brand popularization, brand maintenance and brand strategy plan. It shows the newest study achievements and developing trends of brand management.
Weitere Titel in dieser Kategorie