Decode the Brands

Ren Qijiang

EPUB
ca. 5,07
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Gansu People's Publishing House img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

This book is a monograph about brand management. It introduced the idea, model and tool of brand management. It uses typical and new cases at home and abroad. Readers can get knowledge about the theory, tool and strategy of brand management during business operation. Focusing on powerful brand making, the book is divided into preface, growth, maintenance and practice, covering brand location, brand design system, brand popularization, brand maintenance and brand strategy plan. It shows the newest study achievements and developing trends of brand management.

Kundenbewertungen