img Leseprobe Leseprobe

Teaching and Learning English in the Digital Age

Inez De Florio-Hansen

PDF
29,99
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

UTB GmbH img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Schulpädagogik, Didaktik, Methodik

Beschreibung

TEFL in the 21st century First of all, teaching and learning English in the digital age means using digital tools in TEFL classrooms. This introduction exemplifies how to implement them in a meaningful way in combination with reliable methods (for additional practice-oriented teaching and learning suggestions see: https://www.deflorio.de/blog . A further important aspect of digitization is teaching and learning about media. Teachers have to create and deploy opportunities that allow students to develop a critical stance toward media in general and digital media in particular. This introduction to TEFL shows that the rapidly increasing influences of digitization lead to more internationalized and globalized science-based approaches to teaching and learning English. In this perspective, digitization offers an opportunity to rethink and reshape didactic concepts.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Pedagogy of Space and The Global South
Arya Parakkate Vijayaraghavan
Cover TESOL Teacher Research
Emad A. S. Abu-Ayyash

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Unterricht, teaching, Classroom Management, Lernen von Fremdsprachen, Referendare, Lehren und Lernen von Fremdsprachen, Englischdidaktik, utb, Digitalisierung, Lernen, Digitalklassen, Lernmodule, Lehrbuch, Tabletklassen, digitale Medien, English as a foreign language, Englisch, Computer, Studierende, Learning styles, Lehramt, Didaktik, Fremdsprache