img Leseprobe Leseprobe

Importance of Business Etiquette: A Sociological View

Arghya Ray

PDF
5,99
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

GRIN Verlag img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Arbeits-, Wirtschafts- und Industriesoziologie

Beschreibung

Scientific Essay from the year 2013 in the subject Sociology - Economy and Industry, grade: B, Indira Gandhi National Open University, language: English, abstract: The sociology behind changing of academic and professional outlook towards business etiquette remains largely unexplored. Business etiquette is not an entirely professional pursuit or workplace specific issue. Etiquettes are in fact ways of building and maintaining social relationships. Several researchers have explained this with relation to the rise of modern industry and commerce along with their deeper socio-economic effects. Consequently, business etiquette is evolving as a subject which should have more distinction in the academic world.

Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

etiquette, business, sociological, view, importance