img Leseprobe Leseprobe

Online Learning, Open Education, and Equity in a Post-Pandemic World

Nancy K. Turner (Hrsg.), David Graham (Hrsg.), Nick Baker (Hrsg.), Aline Germain-Rutherford (Hrsg.), Brad Wuetherick (Hrsg.), David J Hornsby (Hrsg.)

PDF
ca. 171,19
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Nature Switzerland img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Erwachsenenbildung

Beschreibung

This edited volume explores institutional responses, equity in open education, and the future of higher education in a post-pandemic world, offering valuable insights into effective pedagogical practices and policy recommendations to sustain the advancements made during the pandemic. Through providing a concise overview of the collective insights and responses from various educational institutions and educators worldwide to the unprecedented challenges posed by the COVID-19 pandemic on higher education. It underscores the substantial shift to online learning, highlighting the exacerbation of existing inequalities among students due to factors such as digital access, socioeconomic status, and disabilities.

Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

curriculum design, Distance Learning, SDG 4, Blended Learning, Internationalisation, Hybrid Learning