Research Methodology in Marketing

Theory Development, Empirical Approaches and Philosophy of Science Considerations

Alfred Kuss, Martin Eisend

EPUB
ca. 153,45
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer International Publishing img Link Publisher

Sachbuch / Philosophie: Allgemeines, Nachschlagewerke

Beschreibung

This textbook describes and explains the fundamentals of applying empirical methods for theory building and theory testing in marketing research. The authors explain the foundations in philosophy of science and the various methodological approaches to readers who are working empirically with the purpose of developing and testing theories in marketing. The primary target group of the book are graduate students and PhD students who are preparing their empirical research projects, e.g. for a master thesis or a dissertation.  

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Hopeful Pessimism
Mara van der Lugt
Cover Make Change That Lasts
Rangan Chatterjee
Cover Feeling of Space
Christopher Bardt
Cover Learning to Be Fair
Charles McNamara

Kundenbewertungen