img Leseprobe Leseprobe

Market-Value Pricing

Definitions, Concepts, and Processes for Market-Value Centric Pricing

Gabriel Steinhardt

PDF
ca. 64,19
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer International Publishing img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

This book highlights essential concepts, models, and processes that help those responsible for making pricing decisions – whether professionally or privately – to effectively engage in product pricing activities. 
Novel, straightforward and clearly structured, the Blackblot Market-Value Pricing™ Model (MVP Model), introduced in this book, employs a market-value-centric pricing process that offers step-by-step guidance on the managerial decisions that help determine a product’s price. 
This intentionally succinct, highly readable, and practical book provides practitioners with the knowledge and tools they need in order to approach pricing activities in an organized and efficient manner. 

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Value concept, Pricing strategy, Price mix, Pricing influencers, Price-based competition