The Fundamentals of Branding

Melissa Davis

PDF
ca. 31,19
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Bloomsbury Publishing img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

Branding is a discipline that has emerged over the last century to become a ubiquitous force in marketing. The Fundamentals of Branding offers an overview of the foundations of building, developing and maintaining brands.

It provides insight into key aspects such as targeting audiences, trends, brand structures and brand architecture, and examines the fundamental client/agency relationship. It also places branding in a global context and discusses its relation to business practice as well as other creative disciplines.

Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen