Enhancing Accessibility in Virtual Training Environments
Gwen Navarrete Klapperich
PDF
ca. 19,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Association for Talent Development
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft
Beschreibung
Accessibility is not just for self-paced e-learning or to comply with laws such as Section 508 of the Rehabilitation Act of 1973. If trainers truly want to be effective during virtual-instructor-led training, they will increase and enhance accessibility to reach as many learners as possible. In this issue of TD at Work, Gwen Navarrete Klapperich will:
- Identify and address learner challenges in VILT.
- Detail how to develop a process for determining and meeting requested accommodations.
- Explain how to design accessible virtual training
- Describe how to deliver virtual training using accessibility best practices.
- Address barriers to accessibility in VILT.
The Tools & Resources in this issue are an Accessible Training Materials Checklist, an Accessible Virtual Environment Checklist, and a bonus Before, During, and After VILT Checklist.
Weitere Titel in dieser Kategorie