Where Learning Happens
Leveraging Working Memory and Attention in the Classroom (Design principles to manage working memory)
Julia A. Simms
EPUB
ca. 35,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Schule und Lernen / Schulbücher Allgemeinbildende Schulen
Beschreibung
With many distractions competing for students’ attention, student engagement and knowledge retention are more important than ever. Where Learning Happens explores the types of attention—sustained, selective, divided, and effective—in depth and provides research-suggested strategies to maximize student attention and engagement. By understanding cognitive load theory, information-processing principles, and other key concepts, teachers can leverage attention-related strategies to help students achieve their academic goals.
K–12 educators can use this book to:
- Understand how to create a classroom atmosphere conducive to attention
- Discover the role of technology and how students can interact productively without distraction
- Learn the evolution of attention-related research and its practical applications
- Bolster students’ working memory with cognitive load theory, information-processing principles, and instructional design
- Apply cognitive attention training, state training, and other attention strategies
- Leverage an attention-centered instructional approach to help students achieve goals
Contents:
Introduction
Chapter 1: Parsing Attention Research
Chapter 2: Dealing With Distraction
Chapter 3: Fostering an Atmosphere of Attention
Chapter 4: Managing Working Memory
Chapter 5: Caring About Context
Epilogue
References and Resources
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie