Assessing Learning in the Standards-Based Classroom
A Practical Guide for Teachers (Successfully integrate assessment practices that inform effective instruction for every student)
Jan K. Hoegh, Tammy Heflebower, Jeff Flygare, et al.
EPUB
ca. 35,99 €
Amazon 19,28 €
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Schule und Lernen / Unterrichtsvorbereitung
Beschreibung
What do successful assessments look like? According to this team of authors, they provide meaningful assessment data that inform your instruction to help your students reach proficiency in priority standards. With the help of this practical guide, learn how to successfully integrate assessment with the standards-based teaching and learning process to improve student performance and evaluate instructional efficacy.
This book will help K–12 teachers and assessment coordinators:
- Gain clarity on the different roles of assessment throughout the instructional cycle
- Determine the timing and format of assessments to best support student learning
- Address test validity, reliability, and fairness
- Understand collaborative techniques for assessment consistency
- Access numerous sample assessments from the field
Contents: Introduction
Chapter 1: The Role and Purpose of Classroom Assessment
Chapter 2: Assessment Throughout the Instructional Cycle
Chapter 3: Assessment Practices for Consistency and Collaboration
Chapter 4: Technical Quality
Chapter 5: The Process of Scoring Assessments
Chapter 6: The Use of Data From Assessments
Chapter 7: Feedback to Students
Epilogue
References and Resources
Index
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie