The Compass and the Nail
How the Patagonia Model of Loyalty Can Save Your Business, and Might Just Save the Planet
Craig Wilson
EPUB
ca. 14,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft
Beschreibung
Brand development and direct marketing expert, Craig Wilson, argues for the responsibility of consumers and the companies they spend money with. It is only through the power of the consumer, and the dedication of businesses to creating responsible and sustainable products, that we will be able to combat the draining of resources and the chemicals behind global warming and air and water pollution.
Craig Wilson's The Compass and the Nail lays out a plan for how businesses can use consumer concern for the planet in order to create more successful businesses, while at the same time pushing forward in more sustainable business practices.
Craig Wilson's The Compass and the Nail lays out a plan for how businesses can use consumer concern for the planet in order to create more successful businesses, while at the same time pushing forward in more sustainable business practices.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
Patagonia, Brand management, Consumer loyalty, Loyalty