Managerial Promotion: The Dynamics for Men and Women

Patricia J. Ohlott, Marian N. Ruderman, Kathy E. Kram, et al.

PDF
ca. 9,65
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Center for Creative Leadership img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

There are subtle but potent differences in the ways decisions are made to promote men and women. This publication looks at thesedifferences through a study conducted at one Fortune 500 company. It discusses the several ways that the promotion decision processcan undermine women's advancement and outlines strategies formaking balanced decisions.

Kundenbewertungen