Maintaining a Minority Language
A Case Study of Hispanic Teenagers
Elizabeth Ramirez, John Gibbons
PDF
ca. 26,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Sprach- und Literaturwissenschaft
Beschreibung
This book explores two main areas. First, what a high level of proficiency in two languages consists of, and second, what factors can produce this high level of bilingual proficiency. Higher level language is usually acquired at school, but many minority language students are educated in only one language. The book therefore examines other factors in the development of the minority language, such as home literacy practices and positive attitudes, that might contribute to the development of high bilingual proficiency.
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
high bilingual proficiency, minority language students, Language Proficiency, bilingual proficiency, literacy, Measuring Proficiency, Interpersonal Contact, home literacy practices