img Leseprobe Leseprobe

Advertising in Modern and Postmodern Times

Pamela Odih

PDF
ca. 209,99
Amazon 131,10 € iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

SAGE Publications img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

How does advertising position itself in consumer culture? In what ways does it ′create′ desire and wants? This richly illustrated, incisive text produces the most complete critical introduction to advertising culture.

Advertising in Modern and Postmodern Times

  • provides a comprehensive discussion of the main theories
  • shows you how real adverts work, together with reproductions of advertising images and copy
  • demonstrates how advertising constructs subjects
  • provides an instructive historical overview of advertising
  • explores the relationship between advertising and industrial capitalism.

 

Kundenbewertungen

Schlagwörter

advertsing, consumerism, consumption, consumer, popular culture