Business Across Cultures
Peter Woolliams, Fons Trompenaars
PDF
14,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management
Beschreibung
Business Across Cultures is the keystone book in the Culture for Business series. It provides an overview of all subjects tackled in the other books of the series. Its particular aim is to provide executives with a cross-cultural perspective on how companies meet the diverse needs of customers, investors and employees; to introduce the main ideas in business in a multicultural context; and to show how they all fit together.
Rezensionen
(People Management, April 2004)
"... readable and informative."
"... readable and informative."
(Management Today, June 2004)
"... useful and informative ... a valuable asset for any business library."
"... useful and informative ... a valuable asset for any business library."
(Personnel Today, 5th October 2004)
"... very accessible, with some excellent scenarios...an excellent read, if not essential."
"... very accessible, with some excellent scenarios...an excellent read, if not essential."
(www.dialogin.com)
"...a lively, engaging read... (written in a) light-hearted style...."
"...a lively, engaging read... (written in a) light-hearted style...."
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
Strategic Management, Wirtschaft, Strategisches Management, Wirtschaft u. Management, Business & Management