Design Thinking for the Legal Profession
Lann Wasson, Amy Monaghan, Josh Kubicki, et al.
PDF
ca. 190,60 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Allgemeines, Lexika
Beschreibung
For decades, companies in other industries have refined techniques to better understand their customers' needs, uncover insights, and develop new-to-the-world ideas, which are now products and services we use every day. Organisations have concluded that successfully adopting these methods, known as Design Thinking, have greater financial returns than pursuing more traditional ways of operating. As the legal industry grapples with increased complexity, accelerated market deadlines, and budget constraints, design thinking holds promise to create a more delightful client experience while also increasing profitability. This book features insights from leading experts in the field.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie