Strategic Management: Theory and Practice

Theory and Practice

Dhruba Duttachowdhury

PDF
ca. 138,60
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

New Central Book Agency img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

This is a book on Strategic Management presenting contemporary, analytical, thought-provoking and insightful topics on corporate strategies and policies. It gives a strong, four dimensional focus on marketing dynamics. Every information is based on researched articles, publications and bulletins that are authored by experts from the academia and industry. The topics and innovative discussions on them provide enduring value and a great learning experience to the readers.

Weitere Titel von diesem Autor

Kundenbewertungen