HBR's 10 Must Reads 2015
The Definitive Management Ideas of the Year from Harvard Business Review (with bonus McKinsey AwardWinning article "The Focused Leader") (HBR's 10 Must Reads)
Renée A. Mauborgne, Harvard Business Review, Daniel Goleman, et al.
EPUB
ca. 24,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management
Beschreibung
A year’s worth of management wisdom, all in one place.
We’ve combed through ideas, insights, and best practices from the past year of Harvard Business Review to help you get up to speed fast on the freshest, most relevant thinking driving business today. With authors from Clayton Christensen to Roger Martin and company examples from Netflix to Unilever, this volume brings the most current and important management conversations to your fingertips.
This book will inspire you to:
- Lead by focusing your attention on the right things
- Import new management practices into your organization the right way—whether they come from other companies or across the globe
- Better manage your organization’s—and your leaders’—time
- Rethink vital functions such as HR and marketing
- Move from a yearly planning cycle to building a winning strategy
- Make long-term organizational decisions with an eye to national and global economic trends
This collection of best-selling articles includes:
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
Google, Netflix, Harvard Business Review