The Essential Guide to Doing Your Research Project
Zina O′Leary
PDF
ca. 42,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Methoden der empirischen und qualitativen Sozialforschung
Beschreibung
This practical book sets out how to approach each stage of your research project, from choosing a research design and methodology to collecting and analysing data and communicating your results – and showcases best practice along the way.
Packed with pragmatic guidance for tackling research in the real world, this fourth edition:
- Offers support for diving into a project using digital data, with how-to guidance on conducting online and social media research
- Empowers you to confidently disseminate your work and present with impact
- Helps you map out your research journey and put a plan in place with decision trees in every chapter
- Challenges you to be reflective and critical about the research you consume and undertake
Zina O′Leary′s detailed and down-to-earth approach gives you the research skills and momentum you need to successfully complete your research project.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
Research project, Research proposal, Research journey, Ethical research, Doing research, Research plan, Understanding methodologies, Research question, Research design, Analysing data