Business-to-Business Marketing
Louise Canning, Ross Brennan, Raymond McDowell, et al.
PDF
ca. 74,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft
Beschreibung
Brennan, Canning & McDowell cover both the theory and practice of global business-to-business (b2b) marketing from a European perspective, illuminating the subject with a wide range of learning features and case studies.
New to the 5th edition:
- Coverage throughout of digital transformation and social responsibility in business markets
- ‘Scenario’ boxes which provide reflective decision-based situations for students to think through, helping them prepare for future roles.
- Examples and case studies covering ethics and bribery, circular economy, machine learning, artificial intelligence and blockchain to reflect developments in the b2b marketing environment
- Further and updated company content, including brands such as Barry Callebaut, Embraer, Flokk, Givaudan, ING, Ingersoll Rand and Pret-a-Manger
- Updated online resources, including author-selected SAGE journal articles and videos supporting each chapter.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
digital marketing, social media marketing, b2b market, business to business, b2b, online marketing, b2b marketing, corporate marketing, e-marketing