Doing Media Research
Misha Kavka, Michael Stevenson
EPUB
ca. 119,99 €
(Lieferbar ab 24. Januar 2025)
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Medien, Kommunikation
Beschreibung
What is media research and how is it done? This book offers detailed introductions and practical guidance for all aspects of media research, from developing a research question and choosing sources to interpreting media texts, applying qualitative and quantitative methods, conducting interviews, and much more.
You will encounter:
- A ′Fundamentals′ section covering eight big topics like ′what is method?′
- A global perspective reflected in case studies of media research in Asia, Africa and South America
- Practical examples on topics from crafting a thesis statement to conducting an analysis and presenting the outcomes
- Integrated discussion of contemporary issues like the ethics of social media research
This essential companion will empower any media student to tackle their research with confidence and skill.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
ethical media, media studies, research question, digital media, media analysis, analysis