Promoting Fashion

Barbara Graham, Caline Anouti

EPUB
3,99
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Quercus img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Innenarchitektur, Design

Beschreibung

The marketing and promotion of fashion is entering a fast-moving and challenging phase. This book shows how to appeal to the consumer and communicate the brand message. Advertising campaigns, both offline and online, are discussed, together with the existing and new methods of PR and promotion. Individual chapters then look at social media, e-commerce and online fashion retail, personal selling and offline fashion retail, direct marketing, fashion shows and sales promotions, plus costing a campaign. These are supported by case studies and interviews with leading professionals.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Design Otherwise
Danah Abdulla
Cover Keiji Inafune
Schartmann Andrew Schartmann
Cover Keiji Inafune
Schartmann Andrew Schartmann
Cover Flexible Supply Chain
Adedeji B. Badiru
Cover Flexible Supply Chain
Adedeji B. Badiru

Kundenbewertungen