The Consumer Society
Myths and Structures
Jean Baudrillard
EPUB
ca. 54,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Pädagogik
Beschreibung
Jean Baudrillard′s classic text was one of the first to focus on the process and meaning of consumption in contemporary culture. Originally published in 1970, the book makes a vital contribution to current debates on consumption.
The book includes Baudrillard′s most organized discussion of mass media culture, the meaning of leisure, and anomie in affluent society. A chapter on the body demonstrates Baudrillard′s extraordinary prescience for flagging vital subjects in contemporary culture long before others.
This English translation begins with a new introductory essay.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
mass media, contemporary culture, commerce, consumer, leisure and society, anomie, culture of consumption, consumption, mass media culture, consumer culture