img Leseprobe Leseprobe

Curators of Cultural Enterprise

A Critical Analysis of a Creative Business Intermediary

Ealasaid Munro, Philip Schlesinger, Melanie Selfe, et al.

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Kommunikationswissenschaft

Beschreibung

This study is based on the authors' fieldwork inside Cultural Enterprise Office, a small Scottish agency that supports creative businesses. It discusses UK policy on the creative economy, the rise of intermediaries between policy-making and the marketplace, and the playing out in the delivery of business advice services to creative microbusinesses.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Work of Fiction
Christina Williams

Kundenbewertungen

Schlagwörter

cultural intermediaries, Business support, UK Government, Nation, Scotland, cultural entrepreneurship, organization, strategy, precariousness, business language, ethnography, Scottish Government, creative economy, knowledge exchange, service, knowledge, cultural policy