Brand Media Strategy

Integrated Communications Planning in the Digital Era

A. Young

PDF
ca. 24,42
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

Today''s sophisticated media landscape offers more tools and platforms, for the savvy marketer than ever before. Media & brand expert Antony Young explores how today''s most innovative marketers are meeting the challenge by employing the latest media tools in ways never before seen to grow their brands, and getting unprecedented results.

Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen