img Leseprobe Leseprobe

The Social License

How to Keep Your Organization Legitimate

John Morrison

PDF
ca. 39,58
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeines, Lexika

Beschreibung

A distinctive and direct guide to legitimacy in business, focusing on the new benchmark of a 'Social License to Operate'. Featuring case studies of what is and isn't working, this book explains how business owners and CSR professionals can integrate legitimacy into the heart of their company strategy, beyond CSR and good PR.  

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Science, Art and Neuroethics
Mathilde Bessert-Nettelbeck
Cover The Event of the Good
Christopher Buckman
Cover Community
David Weissman
Cover The Human Animal
Markus Gabriel

Kundenbewertungen

Schlagwörter

corporate social responsibility, organizations, organization, strategy, business, science and technology, legitimacy, prevention, foundation, CSR, trust, social license