Building to Impact
The 5D Implementation Playbook for Educators
John Hattie, Douglas B. B. Reeves, Corwin, et al.
EPUB
ca. 36,99 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Schule und Lernen / Schulbücher Allgemeinbildende Schulen
Beschreibung
Turn ideas into goals—and goals into impact
The road to school improvement and student achievement is paved with good intentions—so why does the destination seem so far away? If you’re like most educators, the answer is a pothole known as the implementation gap.
This book provides a road map to bypassing that gap in your school or district, offering a carefully researched, field-tested methodology that takes leadership teams, professional learning communities, and educators all the way from good ideas to systematic impact. Following the five Ds, you’ll:
- Discover goals worth pursuing and problems worth addressing
- Design instruments and actions that generate deep impact
- Deliver interventions and collect data
- Double-back to monitor your progress and evaluate the impact
- Double-up to enhance, sustain, and scale your success
You became an educator to make a difference in students’ lives. With this playbook, you’ll transform research and ideas into achievable actions—and make maximum impact.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
MTSS, visible learning