Marketing Perspectives on Phygitalization

Sudhir Rana (Hrsg.), Priya Jindal (Hrsg.), Subhadeep Mukherjee (Hrsg.), Arpan Anand (Hrsg.), Indrajit Ghosal (Hrsg.)

EPUB
ca. 193,68 (Lieferbar ab 13. März 2025)
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Apple Academic Press img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

The fusion of physical and digital experiences has given rise to a new phenomenon known as "e;phygitalization,"e; where companies seamlessly integrate both realms to create a cohesive and immersive customer experience. This new book examines the opportunities and challenges that this convergence presents and highlights strategies that companies can employ to leverage its full potential. Drawing upon the expertise of marketing professionals, industry leaders, and academic researchers, this book offers a comprehensive overview of the key concepts, strategies, and best practices for employing phygitalization in marketing, providing a practical perspective through case studies and focused discussions.

Kundenbewertungen