On Message
Communicating the Campaign
Holli A Semetko, David Sanders, Pippa Norris, et al.
PDF
ca. 65,63 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Sozialwissenschaften allgemein
Beschreibung
To what extent are the techniques of campaigning and media management critical to the outcome of modern elections? This book brings together a group of leading scholars to provide a comprehensive analysis of the role and impact of political communications during election campaigns. They set the context of election campaigning in Britain, and the methodology used to undertand media effects, review party strategies and resulting media coverage, and draw together evidence of the impact of the 1997 British General Election campaign, analyzing how far television and the press media influenced the public's civic engagement, agenda priorities, and party preferences.
Weitere Titel in dieser Kategorie