Your Brand Is Not Your Logo : It Is an Experience that Lives in Your Customer's Gut
It Is an Experience that Lives in Your Customer's Gut
Russ Hall, Stewart Emery, Robert J. Brunner, et al.
EPUB
ca. 0,52 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Beschreibung
This Element is an excerpt from Do You Matter?: How Great Design Will Make People Love Your Company (ISBN: 9780137142446) by Robert Brunner and Stewart Emery. Available in print and digital formats.
Lessons from the legendary Harley-Davidson: build a brand experience that takes on a life of its own!
There is a rumble: the deep-throated growl of twenty engines headed this way. Around the bend they come, two wheels each, glittering in the sun. Mom clutches the kids close. Then something strange happens. The bikers pull up, one by one, their bikes organized and shiny. They hug, joke, compare bikes. The insignia on each bike proclaims: Harley-Davidson....
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie