Marketing in a Nutshell

Key Concepts for Non-specialists

Mike Meldrum, Malcolm McDonald

PDF
ca. 30,87
Amazon iTunes Thalia.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Elsevier Science img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

Marketing in a Nutshell is an easy-to-use quick reference source for non-marketing specialists. Designed as a dip-in guide, this accessible book will be invaluable to general managers, non-qualified marketers and students taking a module in marketing alongside their other studies. Marketing in a Nutshell makes the authors' marketing know-how and expert insights accessible to all. - Dip-in reference format makes a comprehensive powerhouse of marketing knowledge available to every non-marketing manager at a moment's notice- Concise, easy-to-read standalone summaries of key marketing principles, concepts, tools and techniques- Credible and expert marketing insights from leading marketing consultants especially for non-specialists

Weitere Titel von diesem Autor

Kundenbewertungen