Tools, Techniques and Strategies for Reflective Second & Foreign Language Teacher Education
Paul Voerkel (Hrsg.), Nancy Drescher (Hrsg.), Mergenfel A. Vaz Ferreira (Hrsg.)
* Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft
Beschreibung
Essential questions about the skills teachers need for effective classroom practice have raised by researchers such as Shulman, Schön, Altrichter & Posch and Hattie, and discussions still continue. In this context, the anthology combines theoretical studies and practical insights about Reflection from foreign and second language teacher education and professional development. It includes examples of reflective tools, techniques and strategies that can help teachers to (re)think their practices and ensure the quality of their everyday work.
Kundenbewertungen
Strategies for language teacher training, Tools for language teacher training, Reflective teachers / Reflective Pratice, Reflection, Foreign & Second language teacher education, Techniques for language teacher training, Action Research, Teacher education